Electrosmog in de auto?

Een onderkend probleem. Veel mensen besteden minimaal een uur per dag in de auto en sommigen wel een uur of 6-8.
Nieuwe auto en na verloop van tijd wat klachten.
Maar stress op het werk, druk, druk, druk....

Kan de hoofdpijn ook van de auto komen?

Waar een paar decennia terug er alleen draadjes door de auto heen getrokken worden voor de verlichting achter is de hoeveelheid kabels nu enorm.
De getallen lopen uiteen van 3 km tot 8 km kabel. Tientallen kilo's draad in de auto die elk een kleine verstoren geven. Elk draadje een klein beetje.
En dat in een afgesloten stalen ruimte, geïsoleerd van de aarde.
Dan hebben we het nog niet over de motortjes. Vaak kleine motortjes maar met een veelvoud aan electromagnetische straling.  In luxere auto's soms wel 80 stuks!

Bluetooth, WiFi  en bellen in de auto schadelijk?

Ht is zo gewoon, bellen in de auto, Bluetoothverbinding met de telefoon. Je stapt in en roept een naam van diegene die je onderweg srpreken wil en er wordt automatisch verbinding gemaakt... Straalverbinding terwijl je in een geïsoleerde stalen kooi zit.

Is het mogelijk dat de klachten daarvandaan komen?
Of van de draadbundels of motortjes?
De medische wereld zoekt het daar niet.
De meeste mensen niet.

Oplossing voor straling in de auto, ook een oplossing voor hoofdpijn en slaapproblemen?

De klanten van Memon melden significante verbetering van het reisgenot. Zie hiervoor ook ons Telegram kanaal waar we alle ervaringen posten.
Uitgeruster aankomen, minder wagenziekte, meer rijplezier, minder concentratieproblemen/ in slaap dutten sinds de MemonizerCAR is gemonteerd.

Hoe werkt deze MemonizerCAR dan?

Eigenlijk werkt deze net als de MemonizerCOMBI.
De IPICT technologie die in de MemonizerCAR zit werkt, in begrijpelijke taal als volgt: Het neutraliseert de slechte eigenschappen van de straling door continue de tegenfrequentie te plaatsen ten opzichten van de binnen- komende frequentie. Dezelfde techniek wordt toegepast bij geluid. Bijvoorbeeld de ruisonderdrukker Dolby, of die in luxere auto's. De ruis blijft, maar is niet meer hoorbaar. Hier ook, de straling blijft, maar de negatieve effecten ervan zijn geneutraliseerd. Celbiologisch instituut Dartsch (DE) toont dit aan en Memon komt als enige leverancier van ontstoorders door de strenge normen van Dartsch. Tevens heeft de MemonizerCAR een ioniserende werking waardoor fijnstofproblemen in de auto ook definitief tot een verleden behoren.